Çevre izni muafiyet yazısı

Çevre izni muafiyet yazısı nasıl alınır?

Firmanın çevre yetkilisinin bilgileri ile sistem üzerinden izin alınmaktadır. Bu konuda profesyonel hizmet sunan çevre danışmanlık firmalarından yardım alınabilir. Çevre Bakanlığına ait sistem üzerinden çevre görevlisinin elektronik imzası ile başvurular yapılır. Başka bir yetkilinin başvuru şansı yoktur.

Çevre izin belgesi nasıl alınır?

Çevre ve izin belgesi başvuruları Bakanlıklara yada Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüklerine yapılıyor. Başvuru için ilgili kurumlara dilekçe yazmak yeterli oluyor.

Çevre izin belgesi zorunlu mu?

Ek-1 ve Ek-2 listelerinde yer alan işletmeler, faaliyette bulunabilmeleri için, öncelikle Geçici Faaliyet Belgesi almak zorundadır. Geçici Faaliyet Belgesi alan işletmeler belge tarihinden itibaren 1 yıl içerisinde Çevre İzni veya Çevre İzin ve Lisans Belgesi almak zorundadır.

Çevre izin belgesi kaç yıl geçerli?

(1) Çevre izin ve lisans belgesinin geçerlilik süresi sonunda yenilenmesine ilişkin hususlar aşağıda yer almaktadır: a) İşletmelere verilen çevre izin ve lisans belgeleri beş yıl süre ile geçerlidir.

E ÇED muafiyet başvurusu nasıl yapılır?

Başvuru sahibi tarafından, http://eced.csb.gov.tr adresinde (eÇED) Muafiyet Başvuru Takip modülünden "Erişim Kod Numarası ” ile “Geçici Referans Numarası” girilerek başvuruda sunulan tüm evraklar sisteme taranarak, proje alanına ait konum bilgisi girilerek ve Veri Formu doldurularak başvuru gerçekleştirilir.

Çevre izni nasıl yenilenir?

İşletmelere verilen çevre izni veya çevre izin ve lisans belgeleri beş yıl süre ile geçerlidir. İşletmeler belgegeçerlilik süresinin sona ereceği tarihten en az 180 takvim günü önce başvuru yapmak ve beş yıllık süre dolmadan yeniden çevre izni veya çevre izin ve lisans belgesi almak zorundadır.

Çevre izni hangi konularda verilir?

Çevre İzni: Çevre Kanunu uyarınca alınması gereken; hava emisyonu, çevresel gürültü, atıksu deşarjı ve derin deniz deşarjı konularından en az birini içeren izindir.