Teknosa teknik destek hattı

Teknosa Müşteri Hizmetleri nasıl bağlanırım?

Üyelik iptali işlemleriniz için 0850 222 55 99 Teknosa Müşteri Hizmetleri veya iletişim formu üzerinden talep oluşturabilirsiniz.

Teknosa nereye şikayet edilir?

Teknosa iletişim kanalları arasında; 0850 222 55 99 no'lu çağrı merkezini arama, iletişim formunu doldurma ya da Teknosa mağazalarını ziyaret etme gibi seçenekler yer almaktadır. Ayrıca kullanıcı yorum ve şikayetlerini buraya tıklayarak Şikayetvar'da okuyabilir ve siz de yorumlarınızı paylaşabilirsiniz.

Teknosa servis süresi kaç gün?

Kurulum gerektiren ürünlerde ürün teslim alındıktan sonra 7 gün içinde yetkili servis tarafından kutu açılmalı ve arıza/hasar var ise servis raporu düzenlenmelidir.

Teknosa telefon garantisi kaç yıl?

Üretici garantisi (2 yıl) sona erdikten sonra başlamaktadır.

Teknosa ürünleri hangi kargo ile çalışıyor?

Standart Teslimat seçeneği ile verilen siparişlerde beyaz eşya, spor aleti, 65" ve üzeri televizyon ürünleriniz Horoz Lojistik, diğer ürünler ise Aras Kargo, UPS Kargo, Kolay Gelsin ile gönderilmektedir.

Teknosacell taahhüt sorgulama nasıl yapılır?

9333'ü arayarak, SES, SMS veya INTERNET yazıp 5599'a göndererek, *124#'yi tuşlayarak öğrenebilirsiniz….DAHA FAZLA BİLGİ

  1. Devreye sokma **67*999# Gönder.
  2. Devreden çıkarma # #67# Gönder.
  3. Durum kontrolü *#67# Gönder.

Teknosa outlet ürün ne demek?

Teknosa outlet kusurlu ürün olarak geçiyor. … Teknik Servis Merkezi tarafından çalıştığı kontrol edilmiş olan ürün orijinal ambalajında değildir ve çizikler bulundurabilir.