Trafik ışıkları arıza bildirimi ankara

ALO 153 ÇAĞRI MERKEZİ 7 gün / 24 saat ulaşarak, sorun görüş ve taleplerinizi Alo 153 Çağrı Merkezimize iletebilirsiniz.

153 Yardım Başvurusu Nasıl Yapılır?

Alo 153 ya da 0212 444 00 93 numaraları üzerinden ulaşılan Beyaz Masa Hattı veya 444 00 93 numaralı İBB Sosyal Hizmetler Birimi aranarak telefonla İBB Sosyal Yardım Kartı başvurusu yapılabilir.

153 Beyaz Masa ne işe yarar?

Beyazmasa Çözüm Ekibi Halkla İlişkiler uzmanı tarafından Beyaz Masa'ya gelen her türlü başvurunun incelendiği, ilgili birimlerle ya da kurumlarla irtibata geçilerek başvurulara çözüm bulunulduğu ve neticenin başvuru sahibine iletildiği birimdir.

153 nasıl aranır?

  1. Telefon. Yoluyla. 153'ü arayarak…
  2. Sosyal. Medya. twitter ile başvur facebook ile başvur.
  3. Mobil. Uygulama & WEB. Beyazmasa Website Google PlayApp Store.
  4. Yüzyüze. Başvuru. İletişim Noktaları Beyazmasa Şubeleri.
  5. Kısa Mesaj ile. Başvuru. SMS 1530, MMS, Sesli Mesaj, Mail.
  6. Faks. Yoluyla. 0212 312 61 99'amesaj Göndererek.

Ankara Büyükşehir Belediyesi yardım veriyor mu?

"Ankara Büyükşehir Belediyesi olarak, Türkiye'de bir ilki gerçekleştirerek sosyal yardım alan ailelerimiz için doğal gaz desteği uygulamasını 2021 yılı kasım ayında başlattık. Kentimizdeki ihtiyaç sahibi ailelerimizin Başkent Kart'larına ikinci 500 TL yardımı, 2022 yılı ocak ayında yatırdık.

500 TL para yardımı nasıl alınır?

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı il müdürlüklerinden talep edilen evrak ve başvuru formlarını alıp kaymakamlıklara ve sosyal yardımlaşma bürosuna giderek başvurunuzu tamamlayabilirsiniz. Ailelere ödeme her ay düzenli olarak yapılacak ve çocuğu olmayanlara da yardım verilecek…

Belediye yardımı nasıl alabilirim?

Dar gelirli ve yoksul vatandaşlarımız, bağlı oldukları ilçe belediyesine ya da büyükşehir belediyesine gidip, burada sosyal yardım başvuru formu doldurarak, belediyenin para yardımı, yakacak yardımı, eşya yardımı vb. yardımlarına başvurabiliyorlar.

Ibb beyaz masa hangi konularla ilgilenir?

Beyaz Masa, kent sakinlerinin her türlü şikâyet, istek ve görüşlerini iletebilecekleribir belediye birimi. 24 saat hizmet veren bu birim onlara ulaşan tüm görüş ve talepleri değerlendirmeye alarak çözüm üretmeyi ve verilen hizmetlerin daha verimli hale getirilmesini amaçlıyor.